CO2 opnemen door bomen te kappen
EHBO-koffer binnen het bedrijf, dit moet je weten
Een EHBO-koffer is binnen ieder bedrijf verplicht. Per unit moet één koffer beschikbaar zijn. Is jouw EHBO-koffer nog volledig? In dit artikel lees je alles over wat jij moet weten over de EHBO-koffer binnen jouw organisatie
Zo vier jij een zorgeloze kerst op kantoor
Het komt steeds dichter bij, de kerstperiode. In deze periode is het natuurlijk leuk om een sfeervol en versierd gebouw te hebben, maar niet iedere organisatie heeft hier de tijd voor. Daarom ontzorgen wij de gehele kerst in jouw gebouw, van A tot Z!
Alles voor een sfeervolle kerst!
Kerst op kantoor is dé manier om jouw team extra te motiveren tijdens deze periode. In dit artikel laten wij graag de kersttrends van 2022 aan jou zien, zodat je genoeg inspiratie hebt deze kerst.
Makkelijk energiekosten besparen door bewegingssensoren te plaatsen
Iedereen heeft met de hoge energieprijzen te maken. Het is verstandig om maatregelen te nemen tegen deze enorme prijzen. In dit artikel wordt uitgelegd hoe je met LED bewegingssensoren makkelijk energie kunt besparen.
Je airco vervangen of repareren? Wat is voordeliger?
Een nieuw aircosysteem gaat over het algemeen rond de tien jaar mee, maar dit kan ook makkelijk een aantal jaar meer of minder worden. In dit artikel wordt er besproken of het voordeliger is om je airco te laten repareren of vervangen en wordt er gekeken naar wat je het beste kunt doen met het onderhoud van je airco.
Top 5 beste airco's 2022
Vind je het moeilijk om de juiste airco uit te zoeken? Vind je het fijn om alles in een tabel te zien? Best deal heeft een overzichtelijke top 5 met de best verkochte airco's gemaakt!
Top 5 duurzaamste verlichtingen
Weet je niet wat het meest passende verlichting voor je ruimte is? Kun je niet kiezen uit de vele verlichtingen die er zijn? Best Deal heeft een top 5 met meest verkochte verlichtingen voor je!
Wat heb je nodig voor een presentatie?
Vertegenwoordig je vaak voor je organisatie? Presenteer je regelmatig voor een groep? Bij een presentatie heb je naast de communicatieve vaardigheden ook materialen nodig zodat je presentatie volledig is. Maar wat voor materiaal heb je precies nodig die je kunnen ondersteunen? Wat is belangrijk om te weten bij het presenteren. Hierbij tips met waar je rekening mee moet houden en een lijst met benodigdheden die van pas zou komen bij het geven van een presentatie.
Waarom jouw organisatie voor LED verlichting moet gaan
LED verlichting wordt de laatste jaren steeds populairder. Mensen kiezen ervoor om hun gloei- en halogeenverlichting te vervangen voor LED verlichting. Niet alleen consumenten stappen massaal over, maar ook de meeste organisaties zien er de voordelen van in. In dit artikel bespreken we waarom LED verlichting zo voordelig is voor organisaties en hoe je het beste lichtplan maakt.
Zorgeloos intrekken in je nieuwe bedrijfsruimte
Ga je (intern) verhuizen? Dan neemt onze partner uw zorgen graag uit handen. Met alleen het transport van je meubilair bent u natuurlijk nog niet verhuisd. Zij pakken je inventaris in-en uit en zorgen dat je meubels gemonteerd en gedemonteerd worden. Tevens wordt je ingewikkelde apparatuur aangesloten, zodat u zo snel mogelijk weer aan de slag kan.
Hoe implementeer je hybride werken?
Na ruim twee jaar in de greep van het Coronavirus te hebben gezeten, mogen we weer naar kantoor. Het volledige thuiswerken is verleden tijd, maar toch zullen we waarschijnlijk niet 40 uur per week op kantoor zitten. Het zogenaamde “hybride werken” beviel ons namelijk wel. Ruim 68% van de mensen geeft aan, na Corona nog steeds een deel van de tijd thuis te willen werken. Hoe pak je dit als werkgever het beste aan? Hoe kun je dit faciliteren? Lees het hieronder.
Hoe pak je hybride werken het beste aan?
Hybride werk is de laatste jaren steeds normaler, door het coronavirus waren sommige verplicht om thuis te werken. Sommige blijven het lastig vinden om thuis de motivatie te vinden om aan het werk te gaan. Sommige vinden het ook moeilijk om de juiste werkhouding aan te houden. Dus in deze artikel leggen wij het uit hoe je het beste hybride werk kan aanpakken.
Hoe zet je stappen richting maatschappelijk verantwoord inkopen?
Of een bedrijf groen is word tegenwoordig extra druk op gelegd door zowel de overheid als de maatschappij. Dat begint natuurlijk allemaal al bij het inkoop proces van je faciliteiten. Hier wordt uit gelegd wat maatschappelijk verantwoord inkopen (MVI) is en hoe je dit aanpakt binnen je bedrijf.
Hoe verbeter je de werkomgeving door middel van beplanting?
Beplanting in je kantoorpand heeft veel voordelen. Volgens een onderzoek van Wageningen universiteit in samenwerking met andere instellingen draagt genoeg groen in de werkomgeving bij aan een beter welzijn voor de werknemers. Ook kan beplanting zorgen voor 20% minder ziekteverzuim. Hoe dat kan en hoe je beplanting aanpakt lees je hier.
Hoe pak je een verhuizing aan?
Ben je van plan om uw kantoorinventaris te verplaatsen? Dan ben je bij het juiste artikel! Maar hoe organiseer je nou een zakelijke verhuizing? Om de huizing goed te laten lopen komt er heel wat bij kijken. Denk hierbij aan een zorgvuldige voorbereiding, hiermee kun je veel onnodige stress voorkomen. Als je onze partner inschakelen, wordt deze voorbereiding volledig voor je gedaan.
De risico's van een bedrijfsverhuizing en hoe kun je deze voorkomen?
Verhuizen is altijd stressvol. En waar je dan al helemaal niet op zit te wachten is schade oplopen, aan ofwel het pand, dan wel het interieur. In dit artikel worden de risico’s van zakelijk verhuizen besproken en wat je er aan kan doen om deze te vermijden.
Hoe beoordeel je het beste een contract?
Het beoordelen van een contract is een onderdeel van contract management. Contract management is het controleren van de naleving van de afspraken in een contract. Contract management is belangrijk, omdat het veel risico’s kan beperken. Het kan zijn dat een deel van het contract niet volgens de wet loopt. Contract management kan ook de prestaties van leveranciers verbeteren, wat tijd en geld kan schelen. Maar hoe beoordeel je nou het beste een contract. Met welke regelingen moet je rekening houden? Hoe beperk je zoveel mogelijk de risico’s?
Hoe pak je contractmanagement in 4 stappen aan?
In dit artikel wordt besproken met welke stappen je het implementeren van contractmanagement in jouw bedrijf kan aanpakken. Beginnend bij het bekijken van de huidige situatie, een gewenste situatie schetsen en hier een passend plan van aanpak bij maken om deze vervolgens te kunnen implementeren.
Wat is contractmanagement?
Contractmanagement is het toezicht houden van de naleving van de vastgestelde afspraken in een contract. Er wordt gekeken naar zowel de prestaties van de leverancier en van de eigen organisatie. Het meten van de prestaties (gemaakte afspraken) is het managen van een contract. Ook is het bijsturen van de prestaties belangrijk.
Luchtkwaliteit verbeteren in je gebouw
Bij publieke organisaties komen op dagelijkse basis veel bezoekers langs. Om de veiligheid rondom COVID-19 te borgen is het hebben van goede luchtreiniging belangrijk. Het bouwbesluit 2012 geld daarbij als kwaliteitsgrens. Op het moment dat de kwaliteit niet goed genoeg is, is het slim om te onderzoeken welke alternatieve er zijn om alsnog een goede luchtkwaliteit te kunnen garanderen. In dit artikel vind je onze aanbevolen oplossing.
Uitkomsten klanttevredenheidsondezoek
Twee keer per jaar vragen we klanten om Best Deal te beoordelen op verschillende aspecten zodat we de dienstverlening nog verder kunnen verbeteren. In dit artikel vind je de resultaten en wat wij hiermee doen.
Trends eindejaarsgeschenken 2021
Wij merken dat steeds meer organisaties op dit moment al bezig zijn met de voorbereidingen voor hun kerstgeschenken van dit jaar. Want juist organisaties met veel medewerkers willen graag rekening houden met de vele wensen van hun medewerkers